Firstly

3/15/2016 02:13:00 AM

Cześć wszystkim! Wróciłam, po raz kolejny - zobaczymy co tym razem z tego będzie i jak długo to potrwa.. 




Może zacznę od tego do czego ten blog właściwie będzie mi służył.. otóż będzie to forma pamiętnika składającego się głownie z fotografii i niewielkich ilości tekstu, czasami muzyki. 
Ci, którzy mnie choć trochę znają, wiedzą, że robię dużo zdjęć, które zwykle zalegają w folderach, nigdy nie wystawiane na "światło dzienne". Dlatego też postanowiłam, że znowu zacznę się nimi dzielić - jeżeli ktoś będzie chciał się przy nich zatrzymać na chwilę, będzie mi ogromnie miło, jeśli nie, trudno. Odkładałam ten powrót już dosyć długi czas, jednak tym razem chciałam dopiąć wszystko na ostatni guzik, żeby niczego nie pominąć, a ze względu na to, że większość czasu obecnie pochłania mi nauka, szkoła i moje prywatne codzienne zajęcia, robiłam to wszystko na raty.
Dzisiaj witam Was takim małym postem z garstką autoportretów, a jutro wrzucę zdjęcia z ostatniej sesji z Magdą.
Trzymajcie się!











You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

My photos

My photos

Subscribe